Gratis verzending v.a. €1000,- Bezorggebied Drechtsteden Showtuin van 250m² centraal in Dordrecht Eigen bezorgdienst
0
Winkelwagen

Klachtenprocedure

Klachten
Klachten met betrekking tot verkeerd geleverde materialen, transsportschade of breuk dient u zo spoedig mogelijk binnen 7 dagen na levering aan ons kenbaar te maken. Samen met onze leverancier zullen wij dan zo spoedig mogelijk een oplossing aanbieden. In geval van vergoeding of omruilen van verkeerd geleverde producten moeten de producten ongebruikt en in ongeopende verpakking voor retour worden aangeboden. Klachten van andere aard dienen voor plaatsing aan ons te worden kenbaar gemaakt. Deze worden door ons en de fabrikant beoordeeld. Kosten gemaakt door derden worden door ons nooit vergoed.
Op onze website kunt u een formulier invullen voor het melden van uw klacht.


Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@steenplaza-dordrecht.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.